• Lees verder voor haar ervaring!

Lidewij (30) is onze orthopedagoog binnen de stichting. Zij heeft contact met zowel cliƫnten, collega's en ouders. Lees haar ervaring hieronder!

"Ik werk sinds eind 2020 als orthopedagoog bij Stichting Nedereind, een hele afwisselende baan op een leuke werkplek!

Als orthopedagoog ben je verantwoordelijk voor het inhoudelijk zorgproces. Ik begeleid woonbegeleiders en groepsleiders, heb direct contact met bewoners en hun netwerk en ik sta ook soms zelf op de groep. Het werk met jongeren, hun netwerk en collega professionals is elke dag anders en ook het persoonlijk contact maakt het werken bij Stichting Nedereind leuk! Daarnaast ben ik als orthopedagoog ook betrokken bij het beleid van de organisatie. Door de korte lijntjes binnen een kleine organisatie als Stichting Nedereind is dat ook erg interessant, omdat je echt kan meedenken hierin. Doordat Stichting Nedereind ook eigen programma's heeft zoals dierenverzorging, sport en creatieve activiteiten kan je ook als medewerker altijd wel ergens je ei in kwijt.

Als je bij Stichting Nedereind komt werken, dan is het belangrijk dat je er echt plezier uit haalt om met mensen te werken. Natuurlijk moet je stevig in je schoenen staan, maar met de mogelijkheid om contact te kunnen maken kom je een ook heel eind. Daarnaast is een goede dosis humor en een portie geduld ook altijd goed."

Bekijk ook onze socials:

facebook thumbnail png Transparent Images