Wat ga je doen?

De slaapwacht zorgt voor rust en veiligheid in en rond de woonboerderijen van de stichting. Je dienst start om 22.00 uur 's avonds. Je let dan op dat alle cliënten thuis zijn gekomen. Hierna ga je net als de cliënten slapen. Je hoeft dus niet de hele nacht op te blijven! In het weekend kan je gezellig op de bank met de groep film kijken of spelletjes spelen. Je bent bereikbaar tijdens de nacht, omdat je de groepstelefoon bij je hebt. 's Ochtends maak je cliënten wakker die naar school of werk moeten en je geeft ze eventueel hun ochtendmedicatie. Om 8.30 uur komt de dagdienst.

Stichting Nedereind biedt zorg en woning aan jongvolwassenen en jeugdigen met een licht verstandelijke beperking, ASS en/of gedragsproblemen. Het doel van onze zorgverlening is om de jongvolwassene te begeleiden naar een zo groot mogelijke redzaamheid in de maatschappij. Hierbij wordt uitgegaan van de mogelijkheden, niet de beperkingen van de jongvolwassene. Ook wordt hem/haar geleerd om te gaan met eigen (probleem)gedrag en  beperkingen. Je gaat aan de slag in een van onze woonboerderijen in Nieuwegein of Utrecht. Deze functie is voor 16 tot 36 uur per week.

Jouw werkzaamheden:

• Toezicht houden op de in- en uitloop rond de panden
  • Toezicht houden op de cliënten en bezoekers in de panden;
  • De cliënten wakker maken 's ochtends en medicatie geven
  • Zorgen voor een veilige sfeer in huis
  • Uitvoeren van een aantal huishoudelijke taken

Wie ben jij?

Voor deze functie hoef je geen zorgopleiding te hebben afgerond. Belangrijk is dat je kennis van en ervaring met mensen met een lichtverstandelijke beperking hebt.

Jij:

• bent flexibel en enthousiast
  • staat stevig in je schoenen
  • wil graag je handen uit de mouwen steken
  • hebt affiniteit met de doelgroep (LVB)
  • hebt kennis van de richtlijnen over veiligheid en hygiëne

Dit bieden wij!

Wij bieden een vast contract aan met een salaris in FWG schaal 30-35. Bruto per maand €2.047,- tot €3.198,- (excl. toeslagen) op basis van een 36-urige werkweek. Dit is conform de cao Gehandicaptenzorg.

Daarnaast bieden wij:

• Eindejaarsuitkering
  • Reiskosten woon-werkverkeer (€0,21 per km)
  • Onregelmatigheidstoeslag (in weekenden, op feestdagen en na 20:00 uur 's avonds)
  • Aantrekkelijk pensioen via Zorg en Welzijn
  • Vakantiegeld
  • 144 vakantieuren per jaar (bij full-time dienstverband)
  • 57 balansverlof-uren per jaar (bij full-time dienstverband)
  • Mogelijkheid tot nascholing en fitness of tafeltennis

Voor meer informatie kun je contact opnemen met Harry Eleveld;

Kijk ook eens op https://www.stichtingnedereind.nl

Solliciteren
Je kunt je motivatiebrief en je CV tot en met 1 maart 2024 per e-mail richten aan het hierboven vermeld e-mailadres of het sollicitatieformulier invullen via deze website.

Bekijk ook onze socials:

facebook thumbnail png Transparent Images